طبیعی، میفته عجله نکن برای بعضیا دیرتر میفته ، هیچی هم نزن دکتر گفت نیازی نیست و نباید چیزی زد تا جای ممکن
حتما از امروز بزن گناه داره من هر دو بچه هام با شیر خودم سر ۵روز افتاد
عزیز شیر خودت رو با پنبه خیس کن بزن تا کامل بیفته
از پسر من ۱۸ روزگی نافش افتاد
برا بچه من 7 روزگی افتاد و این شکلی بود
پماد تتراسایکلین بزن من دکتر بم گفت زدم خوب شد
طبیعیه از داروخونه الکل سفید بگیر با پنبه بزار روش هم ضدعفونی میکنه هم زود میوفته
طبیعیه،داره میفته
طبیعی به نظرم
طبیعیه برا پسر من ۱۴روزگی افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.