۱۰ پاسخ

طبیعی، میفته عجله نکن برای بعضیا دیرتر میفته ، هیچی هم نزن دکتر گفت نیازی نیست و نباید چیزی زد تا جای ممکن

حتما از امروز بزن گناه داره من هر دو بچه هام با شیر خودم سر ۵روز افتاد

عزیز شیر خودت رو با پنبه خیس کن بزن تا کامل بیفته

از پسر من ۱۸ روزگی نافش افتاد

برا بچه من 7 روزگی افتاد و این شکلی بود

تصویر

پماد تتراسایکلین بزن من دکتر بم گفت زدم خوب شد

طبیعیه از داروخونه الکل سفید بگیر با پنبه بزار روش هم ضدعفونی میکنه هم زود میوفته

طبیعیه،داره میفته

طبیعی به نظرم

طبیعیه برا پسر من ۱۴روزگی افتاد

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۴ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی