۳ پاسخ

چرا این فکر میکنی شیر افزا بخور ببین بهتر نمیشی انوقت مگه دست توعه هنوز کلی باید براش وقت بزاری تو همیشه یه مادری

با روش های دیکه اتصالتو حفظ کن

حالا دیگه نمیخوره چه میشه کرد خودتوناراحت نکن

سوال های مرتبط