۱۶ پاسخ

من تقریبا لباسای سایز دو و سه زمستونه خریدم برای سایز یک هم استین دار گرفتم کلا . پتو هم نگرفتم دور پیچ هنوز ولی خب نازک میکیرم چون ما اهواز هستیم اخر شهریور هم گرم

فی الواقع همه چیز باید خرید

من هرچی میخرم فعلا آستین بلند میخرم چون بدنش ضعیفه درسته نباید زیاد گرمش کنیم ولی بازم هوا سرده نمیشه با تیشرت ورکابی بگرده
پتوهم یدونه گلبافت نوزادی گرفتم یدونه هم دورپیج میخوام بگیرم اگر بتونم فکرم اینه یدونه ازاون قنداق پادار‌ها بگیرم که مثل کاپشن میمونه اونا خیلی خوبن به نظرم برای بیرون رفتن استفاده میشه بهتر از پتوعه

خود گهواره لیست داره من از همون استفاده کردم

از این ست ۱۹ تیکه و اینا ک تعدادش بالاس نگیر ک نصفش چرت و پرته اصلا استفاده نمیشه سایز صفر هم دو سه دست کافیه چون خیلی زود کوچیک میشه ولی سایز یک اگه بچه ریز باشه تا دو ماه هم استفاده میشه لباس بیرونی هم ک کلا خیلی ب کار نمیاد من خودم اگه برگردم عقب فقط ی سرهمی بیرونی میگیرم براش چون بقیه همونجوری نو کوچیک شدن قنداق سوئیسی ب شدددددت ب کار میاد من خودم ی دونه رو ست خوابش داشتم ولی انقد استفاده شد و شستم ک کهنه شد دوباره رفتم یکی دیگ گرفتم کاپشن اینا هم ک اصلا نگیر چون سایزشو نمیدونی و بچه ها انقد متفاوتن ک نمیتونی پیش بینی کنی سایزش چیه

ایتا اینا نداری بهم پیام بده ویس بدم؟ ۴بار نوشتم اینجاپاک شد

بهت بگم یا ب حرف بقیه گوش میکنی؟

زینب براش لباس سایز صفر و یک حتما بخر یکی دودست جوراب دستکش و کلاه براش چندتا دونه بگیر مخصوصا دستکش .بعد دیگه برای پاییز و زمستون براش سرهمی بخر چون کاپشن بدردش نمیخوره برای خونه هم زیر دکمه ای بخر چندتا زیر لباساش بپوشون ترجیحا بزرگ بگیر بخاطر پوشک .اگر مادیات مهمه و میخوای جشن بگیری که سیسمونی کامل بخر نه مهم نیست فعلا روروئک دوچرخه و اسباب بازی زیاد براش نخر چند تا پولیشی بخر براش ولی تخت ماستلا حتما براش بگیر چون موزیکاله خودش هم حرکت می‌کنه بذار داخلش می‌خوابه .

من اکثرا سرهمی استین بلند گرفتم جنسشون نخیه هیچ کدوم ضخیم و گرم نیست
برای هر سایزش هم سه تا بادی استین حلقه ای میخوام بگیرم که زیر سرهمیا بپوشونم
رامپر یدونه برای دلخوش خودم گرفتم چون میدونم سردش مبشه زیاد نگرفتم برای بیرونش فعلا لباس نمیگیرم همون موقع با توجه به سایزش میگیرم فقط یدونه قنداق پادار تدی گرفتم
پتو هم یدونه معمولی میگیرم نیازی نیست خیلی گرم باشه بنظرم چون دمای خونه قرار نیست خیلی پایین باشه

تصویر

من اول شهریورم خب تهران سرد میشه کمکم همش بلوزشلوار استین بلند گرفتم سرهمی گرفتم که جدا جوراب پاش کنم پتو مخمل گرفتم برای دو سه ماه به بعدش خوبه دورپیچ اینا هم میگیرم حتما دکمه دار هم حتما باید بگیرم یه ده تا هم شلوار راحتی تو خونه سایز دو و سه برای زمستونش گرفتم تابستونه هم چهار تا گرفتم قنداق هم چون میخایم بپیچیم سعی میکنم زیاد پارچه اش کلفت نباشه

مال منم همون موقع به دنیا میاد جز چن دست لباس هنوز نتونستم چیزی بخرم براش

لباس سایز ۰و۱و۲ همه رو تیکه ای گرفتم تو همشم استین بلند و کوتاه هست
لباس بافت و پشمی نکرفتم چون باید سایز دقیق بچه رو بدونی وگرنه اذیت میشه
پتو دور پیج هم ساده گرفتم هم خز دار
پاپوش و جوراب بگیر مخصوصا جوراب زیاد
چون زایمانم میافته بندرعباس قنداق سوییسی گرفتم شما اگه شهرت سرده فرنگی هم میتونی بگیری
کلاه رو لباساش بگیر
دستکشم رو لباس سایز صفر هست همونو بگیر زیاد نمیخواد چند روز اول فقط نیازت میشه

منم اوایل مهر
نمیدونم😵‍💫😵‍💫👋👋

من سایز ۱ سرهمی میخرم
سایز ۲ لباس استین دار و شلوار
پتو دورپیچ داخل خز
پاپوش کفشی
کاپشن سرهمی سایز ۲
کلاه دوتا سایز ۱ و ۲ داخل خز
زیر هر لباس به سایز خودش بادی میخرم

بیا خواهر که مثل همیم.
ببین من لیستم تقریبا کامله ولی چون یه چیزایی سلیقه ایه من چیزایی که نباید بخرم رو میگم.(میگم سلیقه ایه چون مثلا یکی میره یه ست ۱۹ تیکه ۰تا۳ میگیره یکی میره ۳ تا ۷ تیکه ۰تا ۳ میگیره.)
بلوز آستین کوتاه اصلاا نگیر
کاپشن نگیر چون سایز بچه بعد دو سه ماه تغییر میکنه نمیدونی بهش میخوره یا نه و دقیقا زمانی که وسط زمستون میخوای بهش بپوشونی یوقت سایزش نیست. این کاپشن یه تیکه هاهم گرووون هستن زور میگه.
من قنداق فرنگی گرفتم که باااااب کار زمستون و پائیزه. اگه شهرتون خیلی سرده که دورپیچ گرم هم براش بگیر ما چون اصفهان خیلی سرد نمیشه نمیگیرم.

منم همینجور 😑

سوال های مرتبط