۸ پاسخ

عزیزم اینم هست

تصویر

هم هفته ایم ،منم شهریور

منم پسرم شهریور ب دنیا میاد چون معمولا دیگ ب سمت پاییز میریم برای تو خونه لباس نخی آستین بلند و شلوار خوبه برای بیرونشم ک لباس گرم

باید لباس های پاییزی و زمستانی بیشتر تهیه کنی

لیست سیسمونی رو می تونی از گوگل هم سرچ کنی هر کدوم رو از نظرت که به کار نمیاد حذف کنی

تاپیکام و نگاه کن کامل جدا جدا با سایز و تعداد نوشتم

اینم هست

تصویر

منم از دوستان اسکرین شات گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط