مثبت. منم اینجوری بودم. تاپینگمو ببین 😍ایشالا تو ام مانان میشی 😍😍🤲
انشالله مثبت باشی عزیزم
مثبتع
زود زدی
اگه بیشتر از پنج دقیقه افتاد خط تبخیره
نه عزیزم
آره منم میبینم😍🙏🏻🥹👩🏻🍼🤲🏻
پس فرداش یکی دیگه میزنم
دوتاش هاله داره
برا منم همینطور بود ده روز قبل موعدم
اره هاله داره
نه
البته خیلی زوده بیبی چک باید ی هفته بگذره حالا تو میزاشتی دوروز بگذره بعد میزدی بهتر بود
..
میبینم هاله کی افتاد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.