۴ روز دیگه موعدمه شما حاله نمیبینید؟

تصویر
۱۴ پاسخ

مثبت. منم اینجوری بودم. تاپینگمو ببین 😍ایشالا تو ام مانان میشی 😍😍🤲

انشالله مثبت باشی عزیزم

مثبتع

زود زدی

اگه بیشتر از پنج دقیقه افتاد خط تبخیره

نه عزیزم

آره منم میبینم😍🙏🏻🥹👩🏻‍🍼🤲🏻

پس فرداش یکی دیگه میزنم

دوتاش هاله داره

برا منم همینطور بود ده روز قبل موعدم

اره هاله داره

نه
البته خیلی زوده بیبی چک باید ی هفته بگذره حالا تو میزاشتی دوروز بگذره بعد میزدی بهتر بود

..

تصویر

میبینم هاله کی افتاد؟

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری