۱۰ پاسخ

بچه من تو حموم خوبه ولی بعد حموم خیلی گریه میکنه چیکارش کنم 🥲

من هفته ای دوبار می‌برم

دو روز یکبار
اما ب سمت تابستون بره بیشتر میبرم

فعلا هر دو سه روز یبار میبرمش
ای جونم 🥹😍فسقلی

دوبار در هفته

والا دخترم مریضه ۳ هفته هست حموم نبردم

هفته ای سه بار خیلی گرم شده

بچه شما ساکته بعد حمام؟ دختر من بیشتر مواقع هم داخل حمام و هم بعد حمام کلی گریه و جیغ میزنه جوری که کبود میشه😮‍💨آدم پشیمون میشه از حموم کردنش

هفته ای دو بار
ماشاالله

الان که هوا گرمه هفتیی ۲ بار

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 ۱۱ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی