من از ده روز قبلش یکی داشتم زدم شک کردم از همون روز هر روز دوتا دوتا بیبی چک میزدم ۵ تا ۵ تا میخریدم از داروخونه گفتم الانه منو ترد کنن بیبی چکاشونو تموم کردم🤣🤣 دیگه حدودا نزدیک ۱۵ تا زدم با این ک دو خطه بودن ولی هاله باورمنمیشد🥴🤣🤣
منم هیییچ علائمی ندارم🫤
🥰🥰🥰
من بتام مثبته هنوز بیبی چکم منفیه😅
واااای ده روز قبل موعد خریدم یکیو همون روز زدم یکیشو نگه داشتم که تاخیر کنم 😂😂😂
من🤣🤣منم امروز چهارروز مونده به موعدم دیشب بیبی چک زدم منفی شد
من خیلی عجولم
عجول نباش هفته بعد بزن
من تا یک هفته بعد موعد اصلا تستم مثبت نشد
انشاءالله بارداری
من نفخ داشتم باردار بودم😂😂
هنوزم ب دوستم میگم علائم بارداریم نفخ و💨....بود اونا مسخرم میکنن😂😂😂میگن اینم شد علائم بارداری
منم چن روز دگه میخرم🤣
من جرات بیبی ندارم حتی اگر عقب بندازم.یعنی اینبار عقب هم بندازم تا ی هفته صبر میکنم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.