۶ پاسخ

انشالله حامله ای عزیزم😍

ان شاءالله بارداری گلم
من این ماه دو روز تاخیر داشتم پریود شدم🥹😂

مثل شوهر من میگم بریم بخریم میگه نه ولش کن یا پریود میشی یا کم کم شکمت امد بالا میفهمیم حامله ایی 😂 بعد میگه اسم بی بی نزن فقط ازمایش

باهمیم ایشالله دوتامونم نی نی داشته باشیم 🥲
البته من خیلی دلدرد پریودی دارم

این شوهرام دیگ دم در اوردنا😏😏🤣🤣🤣بابا ما ذهنمون نیاز ب بیبی چک داره چرا درک نمیکنین🤣🤣🤣

فعلا زوده بزار ی ۱۰ روز ی هفته بگذره

سوال های مرتبط