من هر ماه علائم داشتم پریود میشدم ولی این ماه هیچ علائمی نداشتم و تستم مثبت شد بتا هم دادم
منم دیروز موعدم بود هنوز پریود نشدم بیبی چک زدم امروز منفی بود☹️
انشالله که شما باردار باشی عزیزم
من علامزیاد بود چون هیچ وقت اینجوری نبودم بادم صبر اصلانداشتک این ماه چهار تا تست زدممنفی بود تا امروز که خداشکر حاله انداخت
من موعدم بود عالم زیاد داشتم تست زدم حاله انداخته تا فردا صبحکه دوباره بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.