۴ پاسخ

عه منم همينطورم بايد امروز ميشدم كه نشدم🫠

منم ۱۲باید پ میشدم‌نشدم بیبی زدم مشکوک افتاد

سلام منم وقتم ۱۱اسفند بود ولی نشدم ۴روز عقب انداختم
دومین روز تستزدم منفی بود
از من فقط ترشح سفید رنگ میاد
و سینه هام از امروز که خیلی سفت و ورم کرده درد میکنه
یعنی چی میشه

من بود بیبی زدم منفی شد ولی هنوز پریود نشدم هیچی علایم پریودی هم ندارم

سوال های مرتبط