عه منم همينطورم بايد امروز ميشدم كه نشدم🫠
منم ۱۲باید پ میشدمنشدم بیبی زدم مشکوک افتاد
سلام منم وقتم ۱۱اسفند بود ولی نشدم ۴روز عقب انداختم
دومین روز تستزدم منفی بود
از من فقط ترشح سفید رنگ میاد
و سینه هام از امروز که خیلی سفت و ورم کرده درد میکنه
یعنی چی میشه
من بود بیبی زدم منفی شد ولی هنوز پریود نشدم هیچی علایم پریودی هم ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.