۶ پاسخ

من ۱۶ آبان موعدم بود هنوز نشدم
یکی از بیبی هام مثبت بود یکی منفی
نمیدونم چیکار کنم

14بود نشدم 21شدم همه تستامم مثبت میشد جز ازمایش

اگ فردا نشدم بی یی میزنم

من ۱۵ابان موعدم بود نشدم هنوز علائمی هیچی ندارم یک روز بعد موعدم رفتم آزمایش منفی شد ولی اون موقع بی بی چک میزدم هاله کم رنگ کم رنگ میدیدم دیروز هم تست زدم همون لحظه هاله انداخت نمیدونم باردارم یا نه گیج شدم

نه نشدم آزمایش دادم باردارم🥳

۱۸ موعدم بود اره شدم😂

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌وسوم بارداری
شیوا شیوا قصد بارداری