کیا دو روز مونده به موعدشون؟
حالتون چطوره؟
بیبی چک هم دادین یا ن

۷ پاسخ

من امروز باید میشدم ک نشدم دعا کنید باردار باشم

منم باید تا فردا پس فردا بیاد علائم زیاد دارم

منم دو روز دارم بی بی زدم صبح منفی شد علاعمم ندارم

من سیزدهم باید بشم

۸ روز مونده🫠

منم امروز موعدم بود و نشدم ولی دردای پریودی دارم از دیروز

سه روز مونده🙋🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری