من خودم باش بازی نمیکنم چون از ده صب که بیدارمیشم تاصبونه بدم بش بایدناهاری بزارم تمیزی کنم اما هرروز بیرون میبرمش تو محوطه خونمون کلی بچس میره براخودش بازی
یک روز در میون استخر میبرم
در طول روز هم دکتر بازی عروسک بازی کتاب خوندن بدو بدو تو خونه نقاشی
شاید سر جمع دو ساعتم اینجوری بازی کنیم
بیرون تو کوچه و پارکینگ هم بعضی وقتا میبرمش
ولی پدرش هر روز بیرون میبرتش خونه ام میاد حداقل مفید باهاش حداقل نبم ساعت و بازی میکنه
سگ هم دارم تو خونه که دخترم باهاش بازی میکنه یوقتایی
ولی بازم با همه ی اینا بهونه های الکی که حوصلش سر میره هم داره 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.