۲ پاسخ

دختر منم چند روزه لجباز شده جیغ میزنه عجیب شده
ولی تو همش آروم باش جیغ بزنی سردرد میشی تو لبخند بزن با دلش را بیا تا یه حدی آروم میشه نازش کن دختر من اخمم کنم بهش بدتر میشه

خودتم باهاش جیغ بزن🤪🤪😋😋شاد باشین

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان رونیکا مامان رونیکا ۲ سالگی