۳ پاسخ

داخل غذاشم میتونی بریزی دکتر بهم اینطوری گفته بود

ن فقط ۱۰ سی سی اب جوشیده سرد صبح فقط بخوره حتما داخل یخچال یاشع

من تو سی سیسی شیر قاطی کردم دادم میخورد برای اسهالش ک بند بیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی