۱۰ پاسخ

روی سینم دارم بیحسی زد دردشو حس نکردم

من روی سینم، درد نداره یکم قلقلک داشت خیلی کم

انجام دادم درد نداشت

من روی دستم و سینم اصلا درد نداشت

به نظر من دردش قابل تحمل البته بستگی داره به کجا هم میخایی بزنی

اگه جایی باشه که نزدیک استخون دردش زیاده اکر جای گوشتی باشه دردش قابل تحمل تره

مونده به آستانه دردت من ک نتونستم تحمل کنم فجیح دردش

منم انجام دادم درد خاصی نداره قابل تحمله

رو دستم درد نداشت

آره من انجام دادم بستگی داره کجای بدن بزنی من رو سینم زدم اصلا درد نداشت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی