سلام دوستان تا حالا کسی با زخم واژن باردار شده ؟

۳ پاسخ

سلام منم داشتم ی دوره دارو مصرف کردم بعد معاینه شدم گفتن که خوب شده فقط حالت قرمزیش مونده
با ی بار اقدام باردار شدم
بعد اینکه اگه زخمتون زیاده و شدید با دارو رفع نمیشه فریز کنید برطرف میشه وسریع باردار میشی

البته زخم دهانه رحم

سلام سوال منم هس تازه فهمیدم دارم😔

سوال های مرتبط