سلام منم داشتم ی دوره دارو مصرف کردم بعد معاینه شدم گفتن که خوب شده فقط حالت قرمزیش مونده
با ی بار اقدام باردار شدم
بعد اینکه اگه زخمتون زیاده و شدید با دارو رفع نمیشه فریز کنید برطرف میشه وسریع باردار میشی
البته زخم دهانه رحم
سلام سوال منم هس تازه فهمیدم دارم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.