۱۵ پاسخ

نه عزیزم دختر من ۳۷ هفته و ۴ روز دنیا اومد دستگاه نرفت ولی امپول ریه زده بودم

نه عزیزم

کلا خانم باردار چند هفته ایی زایمان میکنه

نه عزیزم دختر من 36هفته و1روز دنیا اومد مشکلی نداشت

دختر من سے وھفت ھفتہ وپنج روز دنیا امد خداروشکر دستگاہ نرف

بستگی به وزن بچه داره البته من بچم 37 هفته و 4روز به دنیا اومد وزنش هم 3800 بود

سلام بستگی به وزن داره ولی احتمالش ۵درصده برا من که نرفت

نه دخترم‌37هفته دوزکیسع آب پاره شد.وکامل رسیده بودقربونش برم‌وزنش هم سه کیلوصدبود.قدشم 51بود

والا من اینجا یه خانمی رو دیدم بچه اش ۳۸ هفته و ۴روز بدنیا اومد رفت تو دستگاه

فک نکنم چیزی باشه ولی خو بستگی داره هم تختی من ۳۸ بود ولی باز بچش رف دستگا...منم ۳۵ بودم ۱هفته رف دستگا

نه عزیزم دختر من ۳۷هفته و ۵روز به دنیا اومد نرفت دستگاه کامله دیگه

کامله جنین
بازم بستگی داره
دوست من۳۸هفته و چند روز زایمان کرد نفس بچه تند بود رفت دستگاه

سلام تو گهواره زده از ۳۶ کامل نینی

نه دیگه

سلام🥰ن گلم کامله دیگه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری