وزنش خیلی زیاده عزیزم بچت چیکار کردی
بچه شما ۵کیلوعه؟
من جفت پسرام۳۶هفته بدنیااومدن دستگاه هم نرفتن اینبارم منتظرم چون زایمان زودراس داشتم فشارم بالارفت
من پسرام هردوشون ۳۷ هفته به دنیا آمدن یکی باوزن ۲۳۰۰ ویکی باوزن ۲۵۰۰ بود دستگاه هم نرفت
۳۷ هفته دستگاه نمیره
دخنر من ۳۷هفته با وزن ۲/۷۰۰ ب دنیا اومد دستگاهم نرفت
بعید میدونم
اگه همه چی بچه خوب تشکیل شده باشه نه نمیره من خودم 37 هفته 3 روز زایمان کردم و بچم دستگاه نرفت
بستگی ب شرایطش داره
میگن وزنش خوب باشه نمیره
بستگی ب وضع بچه داره عزیژم دیدم من 40 هفته هم رفت زیر دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.