۶ پاسخ

من 36 هفته و 6 روز زایمان کردم، بچم 4-5 روز بستری شد و تو دستگاه بود، اونجا 40 هفته هم بود ک بستری شده بودن بخاطر تنفسشون، بستگی ب خود بچه داره، یکی میبینی 35 هفته بدنیا میاد و دستگاه نمیره یکی هم 40 هفته و دستگاه میره

من دوتا پسرام تو ۳۶ هفته و چند روز بدنیا اومدن دستگاه نرفتن

منم چند روز پیش درد داشتم رفتم بیمارستان بهم گفتن باید بستری بشی و آمپول ریه بزنی گفتم من آمپول ریه رو زدم گفت باید دوباره بزنی و 3روز بستری بشی نموندم با رضایت شخصی اومدم. خونه یه هفته ده روز استراحت میکنم که بچه دستگاه نره

دوست من ۳۵هفته و ۴روز بود بستری شد. دو روز بعدش دنیا آورد نرفت دستگاه

امپول ریه نزدی؟

اگر احتمال زایمان داری دکتر بهت آمپول ریه بده بزنی بهتره بچه نمیره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی