بچه دوستم ۳۶ هفته و ۲ روز ب دنیا اومد و ۲ روز رفت دستگاه
منم قراره تو همین ۳۷ ختم بارداری بدن امپول ریه ام نزدم گفتن نیاز نیست امیدوارم دستگاه نره😭
من فردا قراره زایمان کنم نگرانم ۳۶ هفته ام نمیدونم قراره بره دستگاه یانه آمپول ریه ام زدم دو دوز
من ۳۶و ۵ روز دستگاه نرفت
من۳۷هفته و۳روز دنیا اومد دو ساعت دستگاه بود
بچه اولم همین جور بود ۳۷ هفته دنیا اومد دستگاه هم نرفت
دختر من ۳۶هفته و ۳روز دنیا اومد دستگاه نرفت ولی خیلللللی ریز بود
۳۶و۴روزبودم ولی امپول زده بودم،دستگاه نرفت
دوقلو هامون ۳۵ هفته و ۶ روز دنیا اومدن دستگاه نرفتن ..۳۰ هفته آمپول ریه زدیم و بارداری دیگه ام ۳۷ هفته پسرم دنیا اومد دستگاه نرفت آمپول ریه هم نزده بودم
بچه ۳۶هفته بع بعد کامل مشکلی ندار
پسر منم ۳۶هفته بدنیا اومد قبل از عمل امپول ریه زدن بعدش که دنیا اومد همون روز اصلا دستگاه نذاشتن
دوقلو های من 36هفته و ۲روز دنیا اومدن . خداروشکر دستگاه هم نرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.