خانوما اگه بچه ۳۶ هفته و پنج روز دنیا بیاد کامله ؟؟یا میره دستگاه ؟

۴ پاسخ

اگه وزن خوب باشه و ریه تشکیل باشه نه

نه کامله ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

من پسرمو دقیقا توهمین هفته زایمان کردم(ختم بارداری دادن) وزنش۳کیلوبود وبلطف خدا نرفت دستگاه.
تازه معمولا دوقلوها روتو۳۶هفته کامل برمیدارن.توهفته۳۷ هستش دیگه

میره دستگاه

سوال های مرتبط