اصلا مشخص نمیکنه
یه خانمی بود ۳۹ هفته زایمان کرده بود بچش رفته بود دستگاه
فامیل ما ۳۶ هفته زایمان کرده بود دستگاهم نرفته بود
امپول بلوغ ریه زدی؟
بستگی داره تو بیمارستان یه خانمی بود که ۳۸ هفته زایمان کرده بود ولی رفته بود دستگاه
بستگی داره
عزیزم بستگی به شرلیط نی نی داره دوست من بچش ۳۴ هفته به دنیا اومد دستگاه نرفت
نه پسرمنم 37بدنبااومد نرفت
نه عزیزمم بچه ۳۶ هفته و ۶ روز بشه دیگه کامل کامله میتونی بدنیا بیاری هیچ مشکلی نداره
واسه من ۳۷هفته ۳روز دنیا اومد دسگاه نرفت
نه نمیره
نه من ک ۳۷ و دوروز زایمان کردم مشکلی نبود
نه از ۳۷ دیگه بچه کامل هس بعضی دکترا ۳۷ سزارین میکنن بعضی هم ۳۸
من بچه قبلی مو۳۷هفته بدنیااومدیک روزرفت دستگاه فرداش مرخص شد
نه کلا توی ماه ۹ بچه کامله مگه اینکه یه سری مشکلات داشته باشه خدایی نکرده وگرنه تو حالت عادی دستگاه نمیره مخصوصا اگه آمپول ریه زده باشین
سلام خانوما خسته نباشید میگم من سمت چپم خیلی سفته هم این ک بیشتر بالا اومده علتش چیه ایرادی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.