۱۰ پاسخ

چقد خوشگل 💋💋

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

مبارک باشه عزیزم🥰

اوخي چ ناززززه
خداحفظش كنه
ماشاالله بهش
🩷

پسر منم چند روز پیش اولین غلتشو زد از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم😃

ای خداااا😍😍 جیگره منه این دختر🥰

مبارکه خوشگلم😍😍😍

ماشالا بهش ، چهار ماهش تموم شده ؟

زیبا 😍😍🐻‍❄️

ماشالله بهش💞

سوال های مرتبط