اگ اذیت نمیشه اشکال نداره گوشت میگیره اگ کمکی میدی حتمااب بده بهش اگ فرنی میدی سوپ هم بده ک یبوست نشه
خودش اذیت میشه عزیزم
بی بی کریابایولاکت بهش بده
روزی دوسه بارآب ولرم بهش بده
آره عزیزم طبیعیه
بهش غذا کمکی میدی؟
پسرم تا دوماهی اینطور بود بعد رفته رفته کم شد والان روزی یکی دوبار رو داره
البته من یکم آب جوشیده خنک میکردم بهش میدادم شکمش کارمیکرد
طبیعیه نگران نباش از یک هفته تا ده روز رو باید بری دکتر
بنظر من کمه پسر من روزی ی بار پیپی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.