من خیلی وقت همه مدل بستنی می دم از7یا8ماهگی خواهر زادام از 6ماهگی می داد
من هقته ی پیش لیوانی خریدم خوشش نیومد از چیزای یخ خوشش نمیاد
پسرمن دوست نداره چون یخه 😬 چندبار تاحالا اومدم بدمش ولی تا مزه میکنه میبینه یخه دیگه دهنشو باز نمیکنه
دیروز همسرم یکم به جانان بستنی داد وااای ۱ شب خوابید دیوار و میخواست بره بالا انقدر هایپر شده بود
من خودم یه ذره میدم ولی با باباش باشه جشن میگیرن
اونا چون با شیر گاو درست میشه اگر حساسیت نداره و از بستنی فروشی معروف میخری که مشتری داره در حد یکی دوتا لیس زدن بده بهش ولی کلا زیاد نده منم خودم ماهی یکی دوبار به بچم میدم ازین دستگاهی ها هم دادم خداروشکر مشگلی نداشت ولی جاش معروف بود مشتری زیاد داشت یعنی بستنیشم تازه بود
من یذره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.