خانما اشتهای زیاد از بارداری نیست نه؟؟؟

۴ پاسخ

شاید باشه

منم اشتهام زیاده ولی میگن از آمپوله 🥲

ممکنه

چرا هست

سوال های مرتبط

مامان ثریا مامان ثریا ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد