من وسط ۷ خریدم ولی دخترم بهش شناخت نداره توش نمیشینه
نذاری به نظرم بهتره دکتر میگه اذیت میکنه بچه رو اگرم بخوای باید تایم کمی بذاری آسیب به کودک وارد نشه به نظرم همون هزینه رو واکر کودک براش بخرید
من از الان میذارم روزی یک رب
٦-٧ ماه ب بعد
۷ ماه ب بعد. روزی نهایت یک ساعت. پخش باید کنی حالا خودت تایم بندی رو
میگن ۷ به بعد ولی نزاری داخلش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.