نه چون اجازه نمیده
پزشکشم معاینه کرد گفت اصلا نیاز نیست اگر شبا اجازه نمیده اروغش رو بگیری مخصوصا اگر اذیت نیست
اگه میخوابونیش مواظب باش تو خواب شیر برنگرده تو دهنش خدایی نکرده بپره گلوش
اگه نزنه نگهش میدارم یکم بعدم سطح شب دار به پهلو میخوابونمش
خیلی مواقع نمیزنه خوابمش میاد نق میزنه اذیت میشه
البته دختر من خیلی رفلاکس نداره کولیکم نداره
خانما میشه با پستونک میشه بخابن تا صب؟
من رو شونم نمیزارم چون بیدار میشه و نمیمونه
نه بلندش کنم بیدار میشه
شیر میخواد
دیگه کلا میفتم تو پروسه شیر دادن آروغ گرفتن
تاکی باید اروعغشو بگیریم؟
منم میکیرم نگه میدارم تابزنه جون اگ نزنه بالا میاره
نه
چون هم نمیزنه
همم تا بلندش میکنم برا آروغ گریه میکنه بی خواب میشه
باید دوباره شیرش بدم و باز همین داستان
اره اگه شده نیم ساعت بزارمش میزنه
سن بچه شما ک بود اره
نه خوابه هرچقدرم بگیرم نمیزنه
ن من چنباری تلاش کردم اصلا تو خاب اروغ نمیزنه فقط چن دقه میزارم رو شونم یا شیب میخابونمش یا رو پهلو
دختر من وقتی خوابه نمیزنه اما تا نیم ساعت عمودی نگهش میدارم
آره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.