آروغ نزدن شیر مادر خطرناکه؟

۴ پاسخ

ن عزیزم چرا باید خطرناک باشه بچه گاهی کامل سیر نمیشه آروغ نمیزنه فقط برا این ک رفلاکس نگیره دلدردنشه باید آروغ بگیری

آروغ بزنه دل درد نمیگیره دیگه

خطرناک نیست ولی باید آروغ بزنه برای راحتی خودش آروغشو بگیر حتما

بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی