۱۲ پاسخ

من یه جفت دمپابی سایز 21گرفتم بزرگه براش انگار گمه توش

من ۲۱گرفتم

بستگی ب تپلی پاش داره برا بار اول با خودت ببرش. دستت بیاد

حتما ی شماره بزرگتر بگیر ک هم بچه اذیت نشه هم زود رشد میکنن دلت نسوزه
من دخترم الان 16ماهشه سایز 22 براش اوکی هست برا تابستون میخام 24 بگیرم

کف پاشو با متر اندازه بگیر نیم سانت هم اضافه کن،کفش بگیر، مثلا پای دختر من ۱۲ بود سایز ۲۱ گرفتم خوبه تو پاش
برا پسرام ۲۲ گرفتم اونام ۱۳ سانت بود پاشون

اره بزرگ هستد ولی پاش نمیره تو کفش چاره ای نیست خودشم پاهاش و سفت میکنه

دیروزرفتم 21گرفتم براش بزرگ بود
البته اولین بارنمیدونستم کفش23گرفتم اون دیگه خیلی بزرگه ولی چون بندداشت میبستم اوکی میشد

دختر من سایز ۲۱,۲۲کفش داره هر دو براش بزرگه من هنوز برلش براش پاپوش میپوشم

من دخترم گفت ۲۳ هست پاش ولی چون روی پاش تپله یارو گفت باید ۲۴ برداری

من دیروز میخاستم بخرم۱۸بازم بزرگ بود

سایز 21

من پسرم یکساله دوماهه ۲۳ گرفتم اما یه زره بزرگه تو پاش ۲۳ بگیر اوکیه تو پا پسر شما

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی