من یه جفت دمپابی سایز 21گرفتم بزرگه براش انگار گمه توش
من ۲۱گرفتم
بستگی ب تپلی پاش داره برا بار اول با خودت ببرش. دستت بیاد
حتما ی شماره بزرگتر بگیر ک هم بچه اذیت نشه هم زود رشد میکنن دلت نسوزه
من دخترم الان 16ماهشه سایز 22 براش اوکی هست برا تابستون میخام 24 بگیرم
کف پاشو با متر اندازه بگیر نیم سانت هم اضافه کن،کفش بگیر، مثلا پای دختر من ۱۲ بود سایز ۲۱ گرفتم خوبه تو پاش
برا پسرام ۲۲ گرفتم اونام ۱۳ سانت بود پاشون
اره بزرگ هستد ولی پاش نمیره تو کفش چاره ای نیست خودشم پاهاش و سفت میکنه
دیروزرفتم 21گرفتم براش بزرگ بود
البته اولین بارنمیدونستم کفش23گرفتم اون دیگه خیلی بزرگه ولی چون بندداشت میبستم اوکی میشد
دختر من سایز ۲۱,۲۲کفش داره هر دو براش بزرگه من هنوز برلش براش پاپوش میپوشم
من دخترم گفت ۲۳ هست پاش ولی چون روی پاش تپله یارو گفت باید ۲۴ برداری
من دیروز میخاستم بخرم۱۸بازم بزرگ بود
سایز 21
من پسرم یکساله دوماهه ۲۳ گرفتم اما یه زره بزرگه تو پاش ۲۳ بگیر اوکیه تو پا پسر شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.