خانما چطوری نان به بچم بدم ؟ میترسم بپره تو گلوش

۷ پاسخ

نترس من یه تیکه به اندازه ای که بتونه قشنگ تو دستش بگیره میدم تو دهنش نگه میداره خوب خیس میخوره بعد میخوره اگه‌نتونه تفش میکنه بهش بده که یاد بگیره خودت کنارش باش ولی اصلا نگران نباش بچه ها خیلی باهوشن اگه اوق زد هم نترس اجازه بده خودش بده بیرون سریع انگشت تو دهنش نکن

من یه تیکه بزرگ میدم دستش خودش میخوره
اگه تکه خیلی بزرگی کند در بیار وگرنه بذار بخوره

من یه تیکه گنده میدم دستش
دندونم نداره ولی قشنگ یکم یکم نرم میکنه با دهنش میخوره
یکی دوبار کنارش بشین حواست باشه بهش
البته من فقط نون بربری میدم

یک تیکه بده دستش با تفش نرم میکنه خودش البته نمیخورن فقط میریزن

منم تا حالا ندادم میترسم

من اول میدادم بهش تیکه های کوچیک
بعد دیگه الان ی تیکه میدم دست ش خودش بخوره

تا حالا ندادی بهش

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی