خانما کله پاچه تو هفته من ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

نخوربهتره

سیرابی هم عاشقشم

گوشتش واقعا مقویه حالا نمیدونم دیگ

منکه نمیخورم میگن ضرر داره

من که خوردم یه کاسه پر .بعدش گفتن نباید میخوردی😂ولی خدارو شکر چیزی نشد

ما کنار کله پاچمون سیرابی هم میزاریم
من سیرابی خوردم و آبش

گفتن نخور

کله پاچه تازه مقویه

من ک خوردم دوبار 😋😋😋

نه بخور ولی زعفرون توش نباشه

دکتر من گفت نخورم والا🫠

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته هجدهم بارداری
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری