نخوربهتره
سیرابی هم عاشقشم
گوشتش واقعا مقویه حالا نمیدونم دیگ
منکه نمیخورم میگن ضرر داره
من که خوردم یه کاسه پر .بعدش گفتن نباید میخوردی😂ولی خدارو شکر چیزی نشد
ما کنار کله پاچمون سیرابی هم میزاریم
من سیرابی خوردم و آبش
گفتن نخور
کله پاچه تازه مقویه
من ک خوردم دوبار 😋😋😋
نه بخور ولی زعفرون توش نباشه
دکتر من گفت نخورم والا🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.