سلام مامانا شما چند روز بعد سزارین حموم کردین؟

۷ پاسخ

من همون ک از بیمارستان امدم روز سوم رفتم حموم هر یک روز در میون بعدش با سشوار خشک میکردم خداشکر سری هم خوب شدن

من از بیمارستان اومدم

خواهرم سزارین شده بود دکتر گفته هر روز بخیه ها با شامپو بچه بشور اونم از همون روز که مرخص شد رفت حمام

سه روز بعد

۳ روز بعد

اومدم خونه دکترم گفت میخونی حمام کنی بانداژ هم بنداز بره الانم بخیم عالیه

از بیمارستان اومدم رفتم حموم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی