سلام چند روز بعد سزارین میشه حموم رفت

۱۲ پاسخ

من از بیمارستان اومدم دکتر و بیمارستان گفته بودن برم حموم.

من فردای مرخص شدم رفتم دوش سرپایی گرفتم چون باید بخیه هارو بشوری تمیز نگه داری

من مرخص شدم رفتم حموم . پانسمان زده ابه چیزی نمیشه . دکتر من گفت بعد دوروز برو پانسمانو بکن

باید یک روز بعد عمل بری اما پانسمان روی بخیه رو در نیاری

فرداش

میتونی بری ولی یکی دو روز صبر کنی بهتره تا یکم جای بخیه هات جوش بخوره بدنت ریکاوری شه

من فرداش رفتم منتهی روی بخیه ام یه چسب ضداب داشتم که بعد ۵ روز گفتن برداری

فرداش

من فرداش ک مرخص شدم رفتم
در حد ی‌دوش
چون رو زخمت چسب زدن تا سه روز بعد باید بکنی

همون روز که ترخیص شدم اومدم خونه رفتم دوش گرفتم

من از بیمارستان اومدم مستقیم رفتم حمام

من دو روز بعدش گفت برو

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی