اره من از بیمارستان اومدم مستقیم رفتم تو حمام با پسرم
هم خودم هم بچه همون روز اول رفتیم،فقط چسب بخیمو بعد حمام عوض کردم .
نری یهتره
خودت میتونی بری ولی بچه رو تا ۱۰ روزگی میبرن حموم
تا ده روز بشه هم میتونی با آب و پنبه بشوریش
به من گفتند تا ۷۲ ساعت نری بهتره چون نباید اب بخوره به پانسمانت
اگرم خاستی بری پانسمان ضداب بگیری بزن رو پانسمانت بعد برو
بله میشه
اره عزیزم همون روزی که ترخیص بشی میتونی دوش بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.