۸ پاسخ

24 ساعت بعد باید بری

من رفتم

اره هر روز برو سریع در بیا، حتما جای بخیه هم سشوار بکش تا عفونت نکنه

اره باید بری باشامپو بچه بشوری با سشوار خشک کنی

اره ما تا میایم از بیمارستان میریم حموم هم خودم هم بچه

من 2 روز بیمارستان بودم گفتن مرخص شدی رفتی خونه هر روز حموم کن دیگه منم رفتم خیلی سبک میشی

اره فک کنم چون میگن اونایی ک سزارین هسن یه روز درمیون برن حموم

نه دیگه فک کنم باید یکی دو روز صبر کنی،
بنظرم خودشون بهت میگن کی برو ک چسب رو دراری

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی