۶ پاسخ

۴۸ ساعت بعد ترخیص

من 24 ساعت نگهم داشتم
بدش گفتم مرخص ک شدی فرداش میری حموم با اب ولرم میشوری شامپو بچ میشوری بدم با دستمال نخی خشکش مکنی و بادسشوارمیگیری بهش تا ته اینجور حموم کنم

دو روز بعد از سزارین هر روز باید بری و بخیه هاتو با شامپو بچه بشوری

روز سوم ب من گفتن برو حموم با شامپو بچه زخمت بشور با سشوار هم خشک کن ک عفونت نکنه

مرخص شدی میتونی بری ولی من دو روز بعد از سزارین رفتم

زمانی که مرخص شدید میتونید برید

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان رایمُن 💙 مامان رایمُن 💙 ۶ ماهگی