۵ پاسخ

حداقل یکروز در میان حموم باید بری وبا سشوار خشک کن در طول روز هم تلاش کن سشوار بکشی

از بیمارستان مستقیم برو حموم بخیه ام روزی دو بار من میشستم با شامپو بچه وبا سشوار خشک میکردم

اره مرخصی شدی میتونی بری حمام

از بیمارستان ترخیص شدم هم خودم هم بچه رفتیم حموم

اره عزیزم اصلا باید حتما از فردای عمل هرروز بری و زخمتو شستشو بدی و با باد سشوار خشک کنی که عفونت نکنه

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی