حداقل یکروز در میان حموم باید بری وبا سشوار خشک کن در طول روز هم تلاش کن سشوار بکشی
از بیمارستان مستقیم برو حموم بخیه ام روزی دو بار من میشستم با شامپو بچه وبا سشوار خشک میکردم
اره مرخصی شدی میتونی بری حمام
از بیمارستان ترخیص شدم هم خودم هم بچه رفتیم حموم
اره عزیزم اصلا باید حتما از فردای عمل هرروز بری و زخمتو شستشو بدی و با باد سشوار خشک کنی که عفونت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.