۸ پاسخ

من مرخص شدم رفتن بخیه هام پانمسان ضدآب بود از اون حموم لذت بخش ترین اتفاق اون روزاس

سه روز بعدش که پانسمانو باید باز کنی و بخیتو بشوری با شامپو بچه و باد سشوار خشکش کنی

همون موقع که مرخص میشی میای خونه‌.

بستگی به پانسمانت دارهاگر ضد آب باشه همون لحظه میتونی دوش بگیری.
اگر نه ۳ روز بعد از مرخص شدنت

من اون روزی که مرخص شدم از بیمارستان رفتم حموم .

من دکترم گف روز سوم

مرخص شدی رفتی خونه میتونی حموم کتی

سلام ، هر روزی دکتر بگه
معمولا بعد ۲۴ ساعت بعد خوبه
اما میشه بعد عمل حتی مشکلی نداشته باشی چندساعت بعدش یه دوش تو خود بیمارستان بگیری

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی