۳ پاسخ

دقیقا منم ۵ روز مونده بیبی زدم منفی شد از صبح گریه میکنم

هرچی صلاحمونه ب حق امام حسین برامون اتفاق بیفته منکه میگم شاید خدا نگه داشته ی موقعی ذوق مرگم کنه ک واقها ارزششو داشته باشه❤️امیدت ب خدا

عزیزممم
بزار از موعدت بگذره بعد بزن از الان احتمال خطا داره

سوال های مرتبط