خانما علاعم بارداری چیه؟

۵ پاسخ

میخوای پریود شی ولی نمیشی این اولین نشونشه یعنی همه علايمم پریودی رو داری ولی ترشحت میری دستشویی میبینی سفیده

ممنون ازهمگی

نه اصلا خارش و بو ندارم . اصلا سابقه عفونت ندارم . این چند روز میرم آرمایش. یعنی یه تست مثبت رو دلم مونده🥺

کاملا شبیه علایم پریودی هستش
ترشح زیاد دل درد حساسیت سینه و گاهی هم تهوع

حالت تهوع.نفخ.دردسینه.کمردرد.

سوال های مرتبط

مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مهناز مهناز قصد بارداری
خدایا معجزه کن خدایا معجزه کن قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری