فعلا ۲۰۰ تومن
تقریبا ۳۰ تومن دیگه هزینه دارم
خدایا با این گرونی میخوایم چیکار کنیم
قبلا با این پولا جهیزیه میشد خرید الان باید سیسمونی بخریم😔😔😔بیشرفا یکار کردن حتی برای این چیزام خوشی تو دلمون نمونه
دیروز به سرویس خواب کنارمادر.یه ستکالکسه یه روروئک یهه پتو کوچیک ویه ستحوله و جند دست لباس خیلیی نهه تازه سرویسینهتیکه ایی بوده لباسا گرفتم شده ۴۰تومن..
باز تا بعد انشالله
برج۱۰ تکمیل کردم ۵۰۰
ولی مثلا صندلی ماشینو ۴۰ خریدم شده ۱۰۸
خیلی گرونتر شده
بدون سرویس چوب، ۱۵۰
تا الان ۱۵۰
من هیچی نخریدم 🥲💔
فقط لباساش ووسایل خواب و پلاسکو و ظروفش اینا نزدیک ۳۰ تومن هنوز کالسکه و تخت و کمد مونده
تا الانک ۲۰۰ هنوزم خرج داره🤦♀️🤦♀️
والا اگه الان تو ای اوضاغ گرونی یکی نیاد بگه مگ چی خریدی
۲۵۰ تا ۳۰۰ شد
من با تخت و بدون کمد شد ۱۴۰
کمد قبلا زده بودم و کمد مخصوص بچه نخریدم
منم قبل عید همون 200.الان ک فک کنم همه چی چند برابر شده
۳۵۰ تازه قبل عید خریدم
فقط چندتا تیکه اسباب بازی و تشک تخت این ور سال گرفتم
فک کنم فقط من تا حالا هیچی نخریده باشم
ما خودمون خرید میکنیم از خانوادم زیاد پول نمیگیریم چون هنوز یک سال نیس جهیزیه دادن بیچاره ها تو این وضعیت گرونی افتصاح اقتصادی دلم نمیاد اذیتشون کنم
من هنوز هیچی نخریدم 🥲
فقط یه بسته پوشاک و یه مایع لباس بچه
اونم اگه برا خرید نمیرفتم فروشگاه نمیخریدم 😄
عزیزم تا الان 150هنوز گهواره روروئک اسباب بازی لباس های زمستانه و یه خورده لباس اویزونی مونده لباس خریدیم ولی بیشتر باید بزاریم تو کشو های کمد فکر کنم تا 200میشه
من فعلا چیزای ضروری گرفتم لباس توخونگی و بیرونی و چندتا وسیله دیگ نگرفتم تاالان ۵۰تومن شده بقیشوگفتم ریزه ریزه توبازار میگیرم عجله ای نیس
تا اینجا بدون کالسکه و کریر 90
من سر دخترم ک سه سال پیش بود کلا 50 تومن شد
الان بخای بخری فک کنم 200 بالا بشه
فقط لباس ۲۵
قبل عید ۱۵۰ تا۲۰۰
تا الان که فقط لباس و وسایل ریزه خریدیم بجز کالسکلع اینا و حتی گهداره ۴۰تومن
تا الان ۲۰۰🫠🫠 تازه هیچ چیز غیر ضروری ام نگرفتم
۱۵۰-۲۰۰
فعلا حدود ۷۰..بدون کمد و کریر و تخت و گهواره
فقط لباس و مینی واش و کالسکه
فعلا 50
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.