فقط میدونم اگه ساکت باشی و اعتراض نکنی اوضاع بدتر میشه مخصوصا اگه بچهت بزرگتر بشه میکشن طرف خودشون
هروقت میان مستقیم بگو خستم 'حوصلم ندارم 'برو تو اتاقت بگیر یخواب چندبار بی محلی کنی نمیان
مال منم اصلا نمیان نوه شونو ببینن ناراحت میشم دخترم پنج روزه بود اومدن دیدن و رفتن
اوف خاهر خدا صبرت بده ادم عذاب میکشه
خدا بهت صبر بده مردا هم که همیشه طرفه خانوادشونن شوهر من ک اینجوریه ولی با زبون خوش و مهربونی یه جوری ک شوهرت طرف تو باشه بهش بگو ببین چی میگه
این مشکل تورو منم دارم
واسه همین خیلی سریع از خونه میزنیم بیروت میریم اونجا ک اونا نیان
یه ساعت میشینم برمیگردیم
منم قبلا مث تو بودم شایدم بدتر چون واسه من تو ی ساختمون هستیم بعضی وقتا ساعت هشت صبح هم میومدن مستقیم میرفتن داخل اتاق خوابمون که بچه رو ببینن دیونم کرده بودن چند بار مجبوری دعوای حسابی راه انداختم دیگه خیلی خیلی کمتر میان اونم با ترس
یه مدت تو برو
اوه چقدر سخت🥲🥲🥲
منم همینطور طبقه بالای ما هستن . هر ساعت ک یکیش میخاد بره بیرون ور میزنه میان بچه رو بیدار میکنن میندازن ب جون من بعد میرن . بعد از ظهر ها هم دسته جمعی میان .
واااای خیلی بده 😭😭
چه سخت 🥴🥴🥴🥴
والله من سالی ی بار مادرشوهر از شهرستان میاد ۱۰،۲۰ روز میمونه دیوووووونه میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.