۶ پاسخ

آره عزیزم چون رحمت داره بزرگ میشع

طول سرویکست چنده؟

منم همین جور بودم گاهی سمت راست شکمم میگرفت توی سونو گفت لخته خون پشت رحمت داری برو فقط استراحت کن
شمام با دکتر مشورت کن

اگه همیشگی هست به پزشکت بگو چون ممکنه طول سرویکست پایین باشه و بچه به دهانه رحمت فشار بیاره خدای ناکرده. اگه نه موقتیه بخاطر بزرگ شدن رحمته

منم دیشب تا الان اینجوریم یه درد خفیفه گاهی تو پهلو و کمرمم میزنه نمیدونم عادیه یا نه

منم اینجوری بودم ولی دراز می‌کشیدم درست میشدم استراحت کن چیزی نیست چون رحمت فکر کنم بزرگ میشه اونجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلارز مامان نیلارز هفته بیست‌وچهارم بارداری