۸ پاسخ

الان ک دیگه خیلی دیره برا اینکار
بتظرمم بهتر ک نمیخوره باز چجوری از پستونک بگیریش؟؟

واسه بچم دوم هنوز ۲۰ روزشه اون دیگه از پستونک خیلی وقت گرفتم

دیگه الان سن پستونک دادن نیست یکسال و نیمشه

الان میخوای بدی ی سالش شده؟

گرفتن پستونک اسونه بخدا بچم اولیم دادم راحت گرفتم اصلا پگیرش نشد چون فقط موقع خواب میدادم تا یک سالگی گرفتم .ولی این بچم فقط میخواد سینه دهنش باشه به بچم اولیم نمیرسم ازین موضوع خیلی دارم اذیت میشم

الکی نده باز عذاب گرفتن پستونک داری

نده بهش الان اگ عادت کنه خیلی سختر میتونی ازش بگیزی

نده من چن روزه دخترمو از پستونک گرفتم
همش بهونه میگیره
گرفتنش سخته

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی