خانما شما کریر با خودتون میبرین بیمارستان؟

۲۴ پاسخ

من نمیبرم. با آغوشی میاریمش.پتو دور پیچش هم میپیچم دورش. شما کدوم بیمارستان میری؟

نه من میرازمش تو آغوشی

من نخربدم

آره حتما

من تریکو گرفتم میبرم

من که قنداق میبرم

منم خریدم موقع ترخیص میاریم ازخونه

من آغوشی میبرم

نه فکر نکنم لازم بشه

اونجا نمیزارن به همراهت بگو موقع ترخیص بیاره

اصلا نخريدم

نخریدیم

اصلا استفاده نمیشه تا شش ماهگی
چون مهره کمر نوزاد آسیب میبینه
من تجربه دوم بارداری دارم از راه بیمارستان به خونه آنقدر نوزاد کوچیکه دائم کمرش جمع میشه
و تو خونه اصلا نیاز نمیشه تا وقتی پنج شش ماهه بشه بچه

من نخریدم همون اغوشی کافیه

اره موقع برگشت من میگم همسرم میاره

اره دیگه خریدی که ببری

من قنداق سوئیسی میبرم نخریدم کریر

حتی نخریدمم

من میبرم میزارم ماشین موقع ترخیص بیاره همسرم

بله عزیزم ولی میگم وقت ترخیص بیارنش
چون نمیزارن هیچی ببریم تو‌ اتاق

من اصلا نخریدم

اره بچه رو توش میزارم میارم خونه

نه لازم نمیشه

اره ببر،لازم میشه موقع برگشت

سوال های مرتبط

مامان هاکان
(👶) مامان هاکان (👶) ۹ ماهگی