خانما دوغ نفخ داره؟

۴ پاسخ

اوف اره خیلی بده

اره گلم

نفخ نداره ولی سردیه بچه شکم درد میگیره

منکه بچم خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۶ ماهگی
مامان علی اکبر💙💙 مامان علی اکبر💙💙 ۴ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی