خانوما دوغ بخورم ضرر داره

۴ پاسخ

ضرر ن ولی زیاد نخور.کلا لبنیات زیاد نخور. رو رفلاکسش تاثیر میزاره و اگه داشته باشه شدید ترش میکنه.

منکه از همون روز های اول خوردم

شیر میدی اگه نخور

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر💙💙 مامان علی اکبر💙💙 ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۲ ماهگی