۵ پاسخ

من هر بار خوردم بچم میپیچید به خودش حذفشون کردم

هر ۳ تاش هم برای رفلاکس و کولیک وحشتناک بده

من از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نداره فقط دوغ ترش نباشه

کنارش گرمی بخورین حتما مثل خرما

خیار و گوجه نفخ داره نخوری بهتره
شیرو دوغم اگه ب ب پروتئین گاوی حساسیت نداره میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی